Sunday, November 13, 2011

kembang sekejap

pending jap.... 

tgk balek apa yg ader..?hmm.... x der pon.... tgk lg... x der pon... sekali toleh... mmg aku pasti x der... tp last.. aku pon jd mcm ni.... 



mmg jadi mcm ni lah aku di wat nyer.... 

tp td.. insan lama yg dah lama aku x jumpa face 2 face... last berjumpa td... dia terus ckp.. leya.. ko makin lawa lah.. comel lak 2... 

jap2.. aku senyum jer.. tp dlm hati.. kembang siot... smpi nak koyak dah kain aku... hahahah....


dah leya. .. jgn nak merapu.... g tdo.... 

2 comments:

  1. aku tahu siapa.. huhu


    kekasih lama

    datang lagi..

    wuhuuuuu

    ReplyDelete
  2. hahahaha.... kekasih lama dtg kembali.. tp aku jeles... dia dtg dgn awek dia lah.... hahahha... yg x blh blah... dia ckp aku comel....

    dulu jgn harap lah aku nak dgr perkataan 2 dr mulut dia... hahah... dia dah lain skrg ni... wei.. zafirah nak kawen bln 5 thn dpn... ej... thn dpn dia nyer turn nak awen ker tunang pon aku x pasti... tp dia ckp nak dkt dah tarikh nyer....

    ramai lak org nak kawen...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...